Gå til indhold

Webinar om lånesamarbejdet og VIP-basen

Bliv klogere på sammenhængen mellem indstillinger i VIP-basen og lånesamarbejdet. 

Vil du have bedre indsigt i, hvordan lånesamarbejdet fungerer bag kulisserne? Så er dette webinar relevant for dig.

I webinaret sætter vi fokus på, hvorfor, hvornår og hvordan bestillinger bliver automatiseret samt samspillet mellem VIP-basen og lånesamarbejdet.

 

Emner i webinaret

  • Hvad er et automatisk fjernlån?
  • Hvad gør de andre biblioteker?
  • Eksempler på henvendelser til DBC DIGITAL vedrørende lånesamarbejdet
  • God stil og gode råd i lånesamarbejdet
  • Fremtidige muligheder i lånesamarbejde i Netpunkt

 

Det praktiske

Dato: Torsdag den 19. juni kl. 08:30

Varighed: Ca. 1,5 time

Sted: Microsoft Teams

Frist for tilmelding: 12. juni

Pris: Gratis

 

Efter tilmeldingsfristens udløb modtager du en mail med link til deltagelse i webinaret.

Webinaret vil blive optaget.